close

『Say It Isn’t So (愛從未離開)』

Skies are dark
It’s time for rain
Final call, you board the train
Heading for tomorrow
I wave goodbye to yesterday
Wipe the tears you hide your face
Blinded by the sorrow
How can I be smiling like before
When baby you don’t love me anymore

Chorus:

Say it isn’t so
Tell me you’re not leaving
Say you’ve changed your mind now
That I am only dreaming
That this is not goodbye
This is starting over
If you wanna know
I don’t wanna let go
So say it isn’t so

Tempt to find but at least we’ve tried
We’re still alive with hopes this time
As they closed the door behind you
We’re so alone and time stands still
Shake the ground beneath the wheels
as I wish I’d never found you
Wohoho
How can I be smiling when you go
Will I be strong enough to carry on

Chorus

Miles, miles to go
Before I can sail
Before I can nail my love for you to sleep
Oh darling
I get miles, miles to go
Before anyone will ever hear me laugh again

Chorus

 

天色灰濛濛 雨翩翩飄落
你即將要搭上這列火車
前往未知的明天
我跟昨日 悄悄的說再見
抹去你臉上的溫熱的眼淚
因為憂傷 而迷濛的雙眼

我如何能再拾起往日的笑容
我的愛 你已經不再愛我

告訴我 愛從未離開
告訴我 你依然愛我
告訴我 你已經改變心意
告訴我 這只是夢一場
告訴我 這不是告別
這只是 愛從新開始的契機

你若真的想要了解
我真的不想放手
告訴我 愛從未離開

我們曾經努力嘗試
失去愛 只剩軀殼的生活 我不願苟活
當他們關上你身後的那一扇門
四周風聲鶴起
瞬間天搖地動
我多麼盼望 不曾體驗有你的喜悅

現在你已飄然遠去 快樂就比與我絕緣
我已經失去 繼續往前的勇氣

默默不語 我望著前方遙遠的路程
帶著對你的愛 無語沉睡
喔 我的愛
前方遙遠的路途 在等著我
在無人傾聽的無邊蒼穹
我微笑的迎接明天

你若真的想要了解
我真的不想放手
告訴我 愛從未離開

arrow
arrow
    全站熱搜

    樂音之羽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()